وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
پروژه های نیمه تمام و حل ترافیک در اولویت کار شهرداری قرار گیرد
1 / 11 / 1394 ساعت 13:58 | بازدید : 3441 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )
هم اکنون که شهرداری سقز در حال تدوین و تنظیم بودجه ی سال 95 است،سیاستگذاری کلی در جلسات متعدد شورای شهر و معاونت برنامه ریزی مدون شده را مد نظر قرار دهد. استراتژیهای مختلف و همچنین ضوابط دقیق مالیه ی شهرداری را لحاظ نماید که مراحل تصویب بودجه از یک فرآیند و مراوده ی اداری روتین خارج و به نقطه عطف و تحول در امور شهری در آید.

تلاش در جهت انضباط دقیق بودجه بندی و واقع نگری در درآمدها و هزینه کردها در روند رو به رشد شهرداری تاثیر مستقیم خواهد داشت.

به زعم اینجانب،خط مشی و رویه های کلی که شهرداری باید بدنبال اتمام و تکمیل پروژه های نیمه تمام سالهای گذشته ، برون سپاری برخی وظایف در حوزه های شهرسازی با نظارت عالیه ی شهرداری،برنامه ریزی جهت پرداخت بدهی ها و نگاه توسعه محور به محلات حاشیه ی شهر و کمتر برخوردار و همچنین کاملا" حرفه ای به معضلات شهر سقز بصورت تخصصی باشد بطور مثال رویکرد عمرانی سال آینده حل مشکل ترافیک با تعریف پروژه و ساخت پلهای ارتباطی سواره رو بر روی رودخانه سقز و تقاطعهای غیر همسطح در گره های ترافیکی باشد.

از سویی دیگر در بودجه ی نهایی سازمانهایی که که اساسنامه ی مستقل دارند ؛ شایسته و لازمست بودجه ی آنها؛بصورت مستقل و بدون وابستگی به شهرداری تدوین شود.

 

 باید اذعان نمود که سرمایه گذاری در شهرداری با استقبال خوبی مواجه بوده و از این لحاظ عملکرد مثبتی داشته است و مجموعه ی شورای شهر ثابت کردیم می‌شود همزمان با تعریف و تصویب بودجه ی سالانه و درآمدهای پایدار شهری ، مشارکت سرمایه‌گذاران را در شهر افزایش داده و این مهم  نیازمند داشتن یک سند چشم انداز توسعه جهت شناسایی منطقی و کارشناسانه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و همچنین همکاری جدی همه ی اعضا است.مانع تراشی و بروکراسی و مراحل پیچیده اداری و وضع قوانین پیچیده ؛ سرمایه‌گذار را دلسرد کرده‌ و به استان و منطقه‌ای دیگر خواهد رفت.

 

ابلاغ روند فوق و اصلاح سیاست های اجرایی در امور جاری و سرمایه گذاری و الزامات تدوین لایحه بودجه سال 95 در جهت جلوگیری از روند افزایش بدهی های جاری و هدفمند کردن بودجه بندی شهرداری ضروری بنظر می رسد..



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 158

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 441
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 17824
:: بازدید ماه : 145941
:: بازدید سال : 445600
:: بازدید کلی : 4345779